دانلود آهنگ بارون از مجید خراطها
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بارون از مجید خراطها

مجید-خراطها

قطعه بارون از آلبوم دارم میرم مجید خراطها

Majid Kharatha Baroon mp3 , Daram Miram album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.4 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بارون از مجید خراطها (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بارون از مجید خراطها"

 

 رفتی و گفتی خدانگهدار

بهت گفتم میری شالتو بردار

شاید سردت شه هوا داغونه

کاشکی اسمم رو یادت بمونه

رفتی و حسی مثل دلشوره

بهم می گفت قلبت از دلم دوره

خنده هات می گفت دیگه آزادی

گریه می کردم دست تکون دادی

وقتی میرفتی آسمون ترس شد

بارون بارید و حالم بدتر شد

رفتی و من تو اوج دلسردی

هی دعا کردم کاشکی برگردی

یادته اون روزی که همو دیدیم

بارون بارید و کلی خندیدیم

چقد راه رفتیم تو هوایی سرد

نم نم بارون خیسمون کرد

زیر اون بارون چشمتو بستی

گفتی همراهم تا تهش هستی

گفتی می مونی تو غم و سختی

یادته آره ؟ پس چرا رفتی

بی نشون از تو من می گردم

کل این شهرو زیر و رو کردم

باد و بارون زد کلی غم اومد

دیگه از بارونم بدم اومد

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بارون مجید خراطها، دانلود آهنگ های مجید خراطها، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مجید خراطها، متن ترانه های مجید خراطها، تکست آهنگ های مجید خراطها، دانلود همه آهنگ های مجید خراطها، دانلود آهنگ بارون، متن آهنگ بارون مجید خراطها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی