دانلود آلبوم دارم میرم از مجید خراطها
۲۲ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آلبوم دارم میرم از مجید خراطها

مجید-خراطها

آلبوم دارم میرم از مجید خراطها

Majid Kharatha Daram-Miram album

دانلود بصورت یکجا:

دانلود با لینک مستقیم
حجم: 40.4 مگابایت

دانلود آلبوم بصورت تکی در ادامه مطلب ...

 

  • دانلود بصورت تکی:
    برای مشاهده متن آهنگ و آکورد گیتار روی اسم آهنگ کلیک کنید.

  1. دارم میرم
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 3.22 مگابایت

  2. ببخش
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 5.26 مگابایت

  3. دل شکسته
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 3.36 مگابایت

  4. لجبازی
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 3.94 مگابایت

  5. عادت
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 4.78 مگابایت

  6. بارون
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 5.4 مگابایت

  7. بچگی
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 5.94 مگابایت

  8. مادر
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 5.6 مگابایت

  9. ناراحت
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 3.67 مگابایت

     
     

دانلود آلبوم مجید خراطها، دانلود آلبوم های مجید خراطها، دانلود آلبوم مجید خراطها با لینک مستقیم، دانلود آلبوم مجید خراطها بصورت یکجا، دانلود آلبوم مجید خراطها بصورت تکی، دانلود آهنگ های مجید خراطها، فول آلبوم مجید خراطها، فول آرشیو مجید خراطها، مجید خراطها، دانلود آلبوم دارم میرم مجید خراطها، آلبوم دارم میرم مجید خراطها، دانلود آلبوم دارم میرم، آلبوم دارم میرم بصورت یکجا، دانلود آلبوم دارم میرم بصورت تکی، آلبوم دارم میرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی