دانلود آهنگ مادر از مجید خراطها
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مادر از مجید خراطها

مجید-خراطها

قطعه مادر از آلبوم دارم میرم مجید خراطها

Majid Kharatha Madar mp3 , Daram Miram album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.6 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مادر از مجید خراطها (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مادر از مجید خراطها"

 

لحظه ی رفتن تو از خونه دست و پام لرزیدن سرد شدن

جلو اشکامو گرفتم آخه بقول خودت ی پا مرد شدم

تو که رفتی خونه دلتنگه سقفمون یواشکی نم میده

طفلی آینمون چقد پیر شده ازوقتی رفتنتو فهمیده

خونه یه حس عجیبی داره گلدونا رو آب دادم خشکیده

شاخه هاش قهره با دستام انگار اونم این نبودنو فهمیده

پرده های خونمون بی تو چروک بی تو خونمون زیادی سرده

دیگه دور سفرمون نیست کسی هرکسی یه گوشه ای کز کرده

یه چیزی بگو دلم تنگ شده آره بد کردم منو دعوا کن

داره پیرم می کنه تنهایی خیلی میترسم چشاتو وا کن

همه دورمو گرفتن اما تنهایی خیلی خرابم کرده

خنده از لبام نیافتاده ولی سیل اشکام خیس آبم کرده

بیا دستامو بگیر و پاشو اومدم که با خودت برگردم

اگه برگردی باهام میبینی کلی شمع تو خونه روشن کردم

تو که دستامو گرفتی یک عمر ای خدا توام بگیر دستاشو

دلمو نشکن پر از دلشوره ام مادرم تولدت شد پاشو

یه چیزی بگو دلم تنگ شده آره بد کردم منو دعوا کن

داره پیرم می کنه تنهایی خیلی میترسم چشاتو وا کن

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مادر مجید خراطها، دانلود آهنگ های مجید خراطها، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مجید خراطها، متن ترانه های مجید خراطها، تکست آهنگ های مجید خراطها، دانلود همه آهنگ های مجید خراطها، دانلود آهنگ مادر، متن آهنگ مادر مجید خراطها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی