دانلود آهنگ عاشقت بودم از مهدی یراحی
۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۵۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ عاشقت بودم از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه عاشقت بودم از آلبوم منو رها کن مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Asheghet-Bodam mp3 , Mano Raha Kon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.32 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ عاشقت بودم از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ عاشقت بودم از مهدی یراحی"

 

 دارم نابودی عشقمو میبینم  پیش چشمام داره آب میشه میمیره

دیگه دنیا برام غمگین و بی روحه  بدون تو دلم آروم نمیگیره

دارم میبینم از دست رفتن عشقو  دارم مرگ شب و رویا رو میبینم

تو دستای تو بود نبض من و عشقم  دارم دلتنگی فرداتو میبینم

میتونستی بمونی عاشقم باشی  مثل من! من همیشه عاشقت بودم

تو از بالا منو میدیدی اما من  من از اعماق ریشه عاشقت بودم

دارم نابودی دنیامو میبینم  آخه عشق منو رویای من بودی

دارم میلرزم از گریه از این ماتم  نفهمیدی همه دنیای من بودی

دارم نابودی دنیامو میبینم  آخه عشق منو رویای من بودی

دارم میلرزم از گریه از این ماتم  نفهمیدی همه دنیای من بودی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ عاشقت بودم مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ عاشقت بودم، متن آهنگ عاشقت بودم مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی