دانلود آهنگ آشوب از مهدی یراحی
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۵۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ آشوب از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه آشوب از آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Ashoob mp3 , Mesle Mojasame album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.86 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ آشوب از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ آشوب از مهدی یراحی"

 

 هوای تو همجنس آرامشه تو لبخند بزن تا دلم وا بشه

تو تنهایی خودم با خودم یه چیزی منو سمت تو میکشه

فاصله از تو منو داغون می کنه دلم آشوب میشه

تا خبری از تو به گوشم می رسه همه چی خوب میشه

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه فقط چشات می تونه حرفمو باور کنه

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه کاش حرفمو باور کنه چشمات

خیالتم راحت تا آخرش واست تو زندگیم جا هست عزیزم

تو از نگاه من یه عشقی نه عادت عزیزم نمی دمت از دست عزیزم

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه فقط چشات می تونه حرفمو باور کنه

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه کاش حرفمو باور کنه چشمات

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ آشوب مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ آشوب، متن آهنگ آشوب مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی