دانلود آهنگ بهونه از مهدی یراحی
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بهونه از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

 

قطعه بهونه از آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Bahoone mp3 , Mesle Mojasame album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.43 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بهونه از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بهونه از مهدی یراحی"

 

اون چشای دریایی

بدون اینکه بدونم حتی اسم تورو تو رویا با تو جلو میرم

دستاتو میگیرم بهونه دست دل من میدی

با خنده هات فهمیدی تو خنده هات گم میشم

چی بهتر از اینکه تو باشی پیشم

اون چشای دریایی منو درگیر کرده تا جایی

که این همه غرق شدم اما خودم بی خبرم

دیگه دوس ندارم از تو خیالت بپرم

دل به دریا میزنم از همه دل میکنم با تو

از دلم پس نکشی با تو ، روی من نبندی چشماتو

اون چشای دریایی منو درگیر کرده تا جایی

که این همه غرق شدم اما خودم بی خبرم

دیگه دوس ندارم از تو خیالت بپرم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بهونه مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ بهونه، متن آهنگ بهونه مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی