دانلود آهنگ باید میشناختیم همو از مهدی یراحی
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۵۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ باید میشناختیم همو از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه باید میشناختیم همو از آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Bayad-Mishnakhtim-Hamo mp3 , Mesle Mojasame album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.57 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ باید میشناختیم همو از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ باید میشناختیم همو از مهدی یراحی"

 

 قبل از اینکه هم سقف هم باشیم باید می شناختیم همو

فرق بین رویای من تا تو چقد سرد کرد خونمو

اشکمو با اینکه با چشمت دیدی بازم ازم پرسیدی تو

صداقت چشمامو هیچ وقت نفهمیدی با دروغ گفتی که دوستم داری

به هرچی خواستی رسیدی تو اما دیوار آرزوهاتو کج چیدی

نه من دلواپس توام نه تو اونی که من می خوام

از فکرای تو سرت خیلی وقته که جدام

خواهش نمی کنم بمون ، خواهش نمی کنی نرم

پیشم چیزی رو جا نذار اینجوری راحتترم

با چشم بسته نمی شه راهو پیدا کرد

تو هیچ کویری نمی شه سراب و دریا کرد

بسته ست چشای ما روی هم دیگه از هم بی خبریم

خسته ست دلای ما از پروازو با هم نمی پریم

نه من دلواپس توام نه تو اونی که من می خوام

از فکرای تو سرت خیلی وقته که جدام

خواهش نمی کنم بمون ، خواهش نمی کنی نرم

پیشم چیزی رو جا نذار اینجوری راحتترم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ باید میشناختیم همو مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ باید میشناختیم همو، متن آهنگ باید میشناختیم همو مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی