دانلود آهنگ امپراطور از مهدی یراحی
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۴۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ امپراطور از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه امپراطور از آلبوم امپراطور مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Emperor mp3 , Emperator album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.5 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ امپراطور از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ امپراطور از مهدی یراحی"

 

ناراحتت کردم دم ِ رفتن خواستم که ناامید بشی از من
این عادلانه نیست میدونم ازم نپرس چطور میتونم
یکم واست لازم ِ بیرحمی دلیل ِ شو حالا نمیفهمی
به بغض ئوادارم نکن انقدر این گریه ها باشه برای ِ بعد
تو قلب ِ من یه امپراطور ِ تسلیم میشه چون که مجبوره
برو نباید مال ِ من باشی خواهش نکردم این یه دستوره
نفرین به این وجدان ِ بیهودم ای کاش من خودخواه تر بودم
غرور ِ من اینبار حق داره
دنیا به من خیلی بدهکاره
سکوت یعنی مرده فریادم.باید تورو از دست میدادم
از من به تو پنجره ای وا نیست
وقتی که خوشبختیت اینا نیست
تو قلب ِ من یه امپراطور ِ تسلیم میشه چون که مجبوره
برو نباید مال ِ من باشی
خواهش نکردم این یه دستوره

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ امپراطور مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ امپراطور، متن آهنگ امپراطور مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی