دانلود آهنگ مثل مجسمه از مهدی یراحی
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۴۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مثل مجسمه از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

 

قطعه مثل مجسمه از آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Mesle-Mojasameh mp3 , Mesle Mojasame album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.4 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مثل مجسمه از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مثل مجسمه از مهدی یراحی"

 

وقتی که لبخندت فقط یه تصویره

چیزی نمیبینی چیزی نمی فهمی گریت نمی گیره

دیگه نمی شناسی هوای بیرونو

خیس میشی اما اصلا نمی فهمی معنی بارونو

جنس نگاه تو غریب و مبهمه

ترس جدا شدن میون ما کمه

کنارمی ولی دوری یه عالمه

بی حرکت شدی ، مثل مجسمه

خودتو یه لحظه ام بزار جای من

بشین گوش کن یکم به حرفای من

همین کافیه که بفهمی اینو

عمق تنهایی من غمگینو

خودتو یه لحظه ام بزار جای من

ببین چی اومده سر رویاهای من

از این زندگی مونده یه نقاشی

سخته با یه مجسمه تنها شی

جنس نگاه تو غریب و مبهمه

ترس جدا شدن میون ما کمه

کنارمی ولی دوری یه عالمه

بی حرکت شدی ، مثل مجسمه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مثل مجسمه مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ مثل مجسمه، متن آهنگ مثل مجسمه مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی