دانلود آهنگ میراث از مهدی یراحی
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ میراث از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه میراث از آلبوم امپراطور مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Miras mp3 , Emperator album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.2 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ میراث از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ میراث از مهدی یراحی"

 

 روزای ِ خوبی پشت ِ این روزای ِ من نیست
حس میکنم احساسم و از دست دادم
آغوش ِ تو میراث ِ من از زندگی بود
حس میکنم میراثم و از دست دادم
تنهایی من اتفاق ِ تازه ای نیست
هربار رفتی تا همیبشه برنگردی
شاید نتونی حس کنی من چی کشیدم
چون هیچوقت احساس ِ تنهایی نکردی
روزای ِ خوبی پشت ِ این روزای ِ من نیست
حس میکنم احساسم و از دست دادم
آغوش ِ تو میراث ِ من از زندگی بود
حس میکنم میراثم و
از دست دادم
با هر قدم از مقصد ی هم دور میشیم
ما پای ِ رویاهای ِ هم
از دست میریم
وقتی که دنیامون بهم راهی نداره
فرقی نداره
از کدوم بن بست میریم
هرجور میبینم نمیشه دست ِ من نیست
این خونه تا خونه.ــَت شه
خیلی کار داره
هر بار رفتی رو به تو دیوار بستم
بشمار این خونه
چقدر دیوار داره
روزای ِ خوبی پشت ِ این روزای ِ من نیست
حس میکنم احساسم و
از دست دادم
آغوش ِ تو میراث ِ من از زندگی بود
حس میکنم میراثم و
از دست دادم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ میراث مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ میراث، متن آهنگ میراث مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی