دانلود آهنگ نگو نگفتی از مهدی یراحی
۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۵۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نگو نگفتی از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه نگو نگفتی از آلبوم آینه قدی مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Nago-Nagofti mp3 , Ayeneh Ghadi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.9 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نگو نگفتی از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نگو نگفتی از مهدی یراحی"

 

 من گفته بودم ازم جدا شی دیوونه میشم نگو نگفتی نگو نگفتی نگو نگفتی

گفتم تو غربت با درد و حسرت هم خونه میشم نگو نگفتی نگو نگفتی

بغضت دلیله دیوونگیمه گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

بغضت دلیله دیوونگیمه گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

دیگه با گریه هم خالی نمیشم نگاه کن با غرور من چه کردی

یکاری با دلم کردی که حتی به حاله من خودت هم گریه کردی

بغضت دلیله دیوونگیمه گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

بغضت دلیله دیوونگیمه گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نگو نگفتی مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ نگو نگفتی، متن آهنگ نگو نگفتی مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی