دانلود آهنگ سال درد از مهدی یراحی
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سال درد از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

 

قطعه سال درد از آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Sale-Dard mp3 , Mesle Mojasame album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.29 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سال درد از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سال درد از مهدی یراحی"

 

یه شب باورامون یه جوری شکستن که فکر کردم حتی خدا قهره با من

حالا اشک شوقم دارن می درخشن تو برگشتی تا من ، خدا رو ببخشم

چرا از همه آدما میگذری که دنیا رو با من تماشا کنی

تو که می تونستی برای خودت یکی بهتر از منو پیدا کنی

کجا بودی تو این همه سال درد که من زندگی کردم این مردنو

تو پاداش صبر و سکوت منی چرا دیر شنیدنی صدای منو

باید غصه مونو به دنیا بگم به اونا که به عشق بدبین شدن

به اونا که می ترسن از اعتماد اونا که به تنهایی نفرین شدن

من از باور مرگ دارم میام تو واسم مثل فرصت آخری

به چشمای متروکه من بگو

چرا از همه آدما میگذری که دنیا رو با من تماشا کنی

تو که می تونستی برای خودت یکی بهتر از منو پیدا کنی

کجا بودی تو این همه سال درد که من زندگی کردم این مردنو

تو پاداش صبر و سکوت منی چرا دیر شنیدنی صدای منو

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سال درد مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ سال درد، متن آهنگ سال درد مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی