دانلود آهنگ سازش از مهدی یراحی
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۵۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سازش از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه سازش از آلبوم امپراطور مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Sazesh mp3 , Emperator album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.4 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سازش از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سازش از مهدی یراحی"

 

هرجور می تونی بمون من باتو سازش میکنم
هربار میگفتم نرو این بار خواهش میکنم
با زخم ِ تنهاتر شدن محتاج ِ تسکینم نکن
تنهاتر از من نیستی تنهاتر از اینم نکن
با گریه های ِ هر شبم دنبال ِ مرهم نیستم
اینبار بشکن بغضم و فکر ِ غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم ِ تو کم میکنه
این التماس ِ آخرم خیلی بزرگم میکنه
باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری
انقدر درارو وانکن من که نمیزارم بری
یک عمر من پرپر زدم چون درد ِ دوری کم نبود
اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود
با گریه های ِ هر شبم دنبال ِ مرهم نیستم
اینبار بشکن بغضم و فکر ِ غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم ِ تو کم میکنه
این التماس ِ آخرم خیلی بزرگم میکنه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سازش مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ سازش، متن آهنگ سازش مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی