دانلود آهنگ شونه های تو از مهدی یراحی
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۳۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ شونه های تو از مهدی یراحی

مهدی-یراحی

قطعه شونه های تو از آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی

Mehdi Yarrahi Shonehaye-To mp3 , Mesle Mojasame album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.25 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ شونه های تو از مهدی یراحی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ شونه های تو از مهدی یراحی"

 

 شونه های تو کجاست من به چی تکیه کنم

پره بغضم نمی خوام دوباره گریه کنم

شونه های تو کجاست وقتی خسته ام از همه

وقتی نیستی پیش من زندگی جهنمه

با خودم همش میگم نگران حالمی

من بهت فکر می کنم چرا بی خیالمی

شونه های تو کجاست شونه های تو کجاست

تو که نیستی پیش من دل من به چی خوشه

وقتی این فاصله ها منو داره می کشه

زندگیم شده سکوت حتی گریه ام بی صداست

پر درده تو دلم شونه های تو کجاست

شونه های تو کجاست شونه های تو کجاست

چشم من به پنجره ست درو وا نمی کنم

می دونم یه روز میای اشتباه نمی کنم

توی گوشمه هنوز آخرین صدای تو

چی پناه من بشه غیر شونه های تو

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ شونه های تو مهدی یراحی، دانلود آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مهدی یراحی، متن ترانه های مهدی یراحی، تکست آهنگ های مهدی یراحی، دانلود همه آهنگ های مهدی یراحی، دانلود آهنگ شونه های تو، متن آهنگ شونه های تو مهدی یراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی