دانلود آهنگ آرزو داشتم از معین
۰۶ دی ۹۸ ، ۱۷:۱۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ آرزو داشتم از معین

معین

قطعه آرزو داشتم از آلبوم آرزو معین

Moein Arezoo-Dashtam mp3 , Arezoo album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.99 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ آرزو داشتم از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ آرزو داشتم از معین"

 

آرزو داشتم آرزو داشتم یار من تو باشی

آرزو داشتم یار من تو باشی

چراغ شام تار من تو باشی

چراغ شام تار من تو باشی

حالا دونستم . حالا دونستم که دنیا پرستی

حالا دونستم که دنیا پرستی

خوردی شراب دورنگی و مستی

خوردی شراب دورنگی و مستی

آخه وای وای . وای از این دنیا

آخه حیف حیف از این دنیا

حیف . حیف . حیف از این دنیا

خودم الان مینویسمش

سیبیم پیم آشی من دیشو نا که

سیبیم پیم آشی من دیشو نا که

کم همچین کردی له ووو نا که

کم همچین کردی له ووو نا که

ونه ویستین وااا باا

ونه ویستین وااا باا ووو تاقه بوستا

ونه ویستین وااا باا ووو تاقه بوستا

تا بر کیشم جان ناکسدار

تا بر کیشم جان ناکسدار

آخه حیف حیف حیف از این دنیا

ونه ویستین وااا باا ووو تاقه بوستا

ونه ویستین وااا باا ووو تاقه بوستا

تا بر کیشم جان ناکسدار

تا بر کیشم جان ناکسدار

آخه وای وای . وای از این دنیا

آخه حیف حیف از این دنیا
آرزو داشتم آرزو داشتم یار من تو باشی

آرزو داشتم یار من تو باشی

چراغ شام تار من تو باشی

چراغ شام تار من تو باشی

حالا دونستم . حالا دونستم که دنیا پرستی

حالا دونستم که دنیا پرستی

خوردی شراب دورنگی و مستی

خوردی شراب دورنگی و مستی

آخه وای وای . وای از این دنیا

آخه حیف حیف از این دنیا

ونه ویستین وااا باا ووو تاقه بوستا

ونه ویستین وااا باا ووو تاقه بوستا

تا بر کیشم جان ناکسدار

تا بر کیشم جان ناکسدار

آخه وای وای . وای از این دنیا

آخه حیف حیف حیف از این دنیا

آخه وای وای . وای از این دنیا

آخه حیف حیف حیف از این دنیا

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ آرزو داشتم معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ آرزو داشتم، متن آهنگ آرزو داشتم معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی