دانلود آهنگ با من باش از معین
۱۵ دی ۹۸ ، ۱۴:۴۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ با من باش از معین

معین

 

قطعه با من باش از آلبوم تولد عشق معین

Moein Ba-Man-Bash mp3 , Tavalod E Eshgh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.1 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ با من باش از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ با من باش از معین"

 

گلکم نازکم گله کم کن کمکم کن کمکم
گلکم نازکم گله کم کن کمکم کن کمکم
چون که از همیشه دیوونه ترم با من باش
چون که آبروی عشق رو می خرم با من باش
چون که بدجوری سزاوار توام با من باش
حالا که حوصله تو سر می برم با من باش
گلکم نازکم
گله کم کن کمکم کن کمکم
باش تا بهتر و بهتر باشم
باش تا از این همه سر باشم
باش تا هق هق من بند بیاد
باش که چشم من آفتاب می خواد
گلکم نازکم
گله کم کن کمکم کن کمکم
چون که از همیشه دیوونه ترم با من باش
چون که آبروی عشق رو می خرم با من باش
چون که بدجوری سزاوار توام با من باش
حالا که حوصله تو سر می برم با من باش
گلکم نازکم
گله کم کن کمکم کن کمکم
باش تا بهتر و بهتر باشم
باش تا از این همه سر باشم
باش تا هق هق من بند بیاد
باش که چشم من آفتاب می خواد

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ با من باش معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ با من باش، متن آهنگ با من باش معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی