دانلود آهنگ برای دیدن تو از معین
۰۷ دی ۹۸ ، ۲۰:۱۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ برای دیدن تو از معین

معین

 

قطعه برای دیدن تو از آلبوم به تو می اندیشم معین

Moein Bara-Ye-Didan-E-To mp3 , Be To Miandisham album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.88 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ برای دیدن تو از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ برای دیدن تو از معین"

 

 هنوزم یار تنهایم به دیدار تو می آیم  باز می آیم

اگر که فرصتی باشد  مجال صحبتی باشد  حرف خواهم زد

برای دیدن تو از حادثه ها گذشته ام

کفر اگر نباشد این من از خدا گذشته ام

عذاب این دریده ها  مرا شکسته بی صدا

دستی بکش به زخم من  که از شفا گذشته ام

باورم کن  باورم کن  من که با تو صادقم

اگه خسته ام  یا شکسته ام  هر چه هستم  عاشقم

منو بشناس و باور کن که خسته ام  خیلی خسته ام  اما هستم

تهی ماند و نشد آلوده دستم  من به دنیا دل نبستم

هر چه بلا کشیده ام  من از وفا کشیده ام

که از وفاداری این اهل وفا گذشته ام  من از وفا گذشته ام

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ برای دیدن تو معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ برای دیدن تو، متن آهنگ برای دیدن تو معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی