دانلود آهنگ به تو گفتم، نگفتم از معین
۱۵ دی ۹۸ ، ۱۵:۰۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ به تو گفتم، نگفتم از معین

معین

قطعه به تو گفتم، نگفتم از آلبوم طلوع معین

Moein Be-Tou-Goftam-Nagoftam mp3 , Tolou album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.63 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ به تو گفتم، نگفتم از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ به تو گفتم، نگفتم از معین"

 

به تو گفتم منو عاشق نکن دیوونه میشم
منو از خونه آواره نکن بی خونه میشم
به تو گفتم!  نگفتم؟!
خطر کردی نترسیدی منو دلداده کردی
تو کردی هرچی با این ساکته افتاده کردی
دیگه از کوچهء من راهه برگشتن نداری
منم دوست و منم دشمن کسی جز من نداری
به تو گفتم! نگفتم؟!
نگفتم دل من بی اعتباره
اگه عاشق بشه پروا نداره
نمی فهمه خطر این مرغ بیدل
قفس میشکنه میره تا ستاره
به تو گفتم! نگفتم؟!
به تو گفتم اگه مستم کنی مثل پرنده
دیگه از من نپرس مستیه عاشق چون و چنده
چنان دلسوخته میزنم به اسمت زیر آواز
که آوازهء من راهه فرارتو ببنده
به تو گفتم!
نگفتم؟!

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ به تو گفتم، نگفتم معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ به تو گفتم، نگفتم، متن آهنگ به تو گفتم، نگفتم معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی