دانلود آهنگ بی بی گل از معین
۰۸ دی ۹۸ ، ۱۰:۵۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بی بی گل از معین

معین

قطعه بی بی گل از آلبوم بی بی گل معین

Moein Bibi-Gol mp3 , Bibi Gol album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.8 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بی بی گل از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بی بی گل از معین"

 

بگو که گل نفرستد کسی به خانه من
که عطر یاد تو پر کرده آشیانه من
تو چلچراغ سعادت فروز بخت منی
بجای ماه تو پرتو فشان به خانه من
به شوق روی تو من زنده ام خدا داند
برای زیستن اینک تویی بهانه من
صدام کن ای صداقت پیشه، بی بی گل عتیقه
تمام دلخوشیم اینه که دل با تو رفیقه
صدام کن ای هوای تازه ای عطر رمنده
هوا پر شه پر از پرهای رنگی پرنده
بزن بارون بزن خیسم کن، آبم کن، ترم کن
کمک کن تازه بارون من غریبم پرپرم کن
بزن آتیش به جونم شعله کن خاکسترم کن
بذار سر روی دوشم سایه ت رو تاج سرم کن
صدام کن ای صداقت پیشه، بی بی گل عتیقه
تمام دلخوشیم اینه که دل با تو رفیقه
تو عاشق پیشه ای همیشه ای محشر بپا کن 
منو عاشق ترین آواره عالم صدا کن 
من از مکتب سراغ قبله عشقو گرفتم  
تو اینجا تا ابد از عشق مردن رو بنا کن

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بی بی گل معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ بی بی گل، متن آهنگ بی بی گل معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی