دانلود آهنگ چه کسی از معین
۰۷ دی ۹۸ ، ۲۰:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ چه کسی از معین

معین

قطعه چه کسی از آلبوم بهتر از من چه کسی معین

Moein Che-Kasi mp3 , Behtar Az Man Che Kasi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.16 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ چه کسی از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ چه کسی از معین"

 

بهتر از من چه کسی عاشق تر از من چه کسی
واسه ی عشق تو دیوونه تر از من چه کسی
اگه قربونی میخواستی بهتر از من چه کسی
واسه پیش مرگ تو اماده تر از من چه کسی
تو اگه چشمه بودی تشنه تر از من چه کسی
واسه دلداری دادن خسته تر از من چه کسی
بهتر از من چه کسی عاشق تر از من چه کسی
همه راه ها رو به من سد کردی
عشقم و رد کردی به خودت بد کردی
فصل گل .فصل اقاقی  فصل سازگاری ساغر و ساقی
فصل خوب انتظار از پشت شیشه
فصل دل بستگی ساقه و ریشه
همه راه ها رو به من سد کردی
عشقم و رد کردی به خودت بد کردی
واسه تسلیم و رضا دست و پا بسته تر از من چه کسی
در پرستیدن تو دیگه وا رسته تر از من چه کسی
بهتر از من چه کسی عاشق تر از من چه کسی
واسه ی عشق تو دیوونه تر از من چه کسی

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ چه کسی معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ چه کسی، متن آهنگ چه کسی معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی