دانلود آهنگ چگونه از معین
۰۷ دی ۹۸ ، ۲۰:۲۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ چگونه از معین

معین

قطعه چگونه از آلبوم بهتر از من چه کسی معین

Moein Chegoone mp3 , Behtar Az Man Che Kasi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.25 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ چگونه از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ چگونه از معین"

 

 تو دیونه رفتی یه شب بی نشونه تو خواستی که قلبم پریشون بمونه

واست گریه ی من دیگه بی امونه دل از درد عشقم یه دریای خونه

می خوام با تو باشم  می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم  چگونه چگونه  چگونه چگونه

من از سبزه سبزم ولی خسته خسته

من از شهر عشقم ولی دل شکسته

می گفتم یه ابری  یه هم رنگ بارون

یه بارون رحمت  واسه سبزه زارون

می خوام با تو باشم  می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم  چگونه چگونه  چگونه چگونه

می خواستم بگم من که عاشق ترینم

تو فرصت ندادی  تو فرصت ندادی  تو فرصت ندادی

می خواستم بگم من که عاشق ترینم

تو فرصت ندادی  تو فرصت ندادی  تو فرصت ندادی

حقیقت چه تلخه  چه تلخ شکستن

حقیقت همینه که رفتی تو بی من

که رفتی تو بی من

می خوام با تو باشم  می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم  چگونه چگونه  چگونه چگونه

من از سبزه سبزم ولی خسته خسته

من از شهر عشقم ولی دل شکسته

می گفتم یه ابری  یه هم رنگ بارون

یه بارون رحمت  واسه سبزه زارون

می خوام با تو باشم  می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم  چگونه چگونه  چگونه چگونه

می خوام با تو باشم  می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم  چگونه چگونه  چگونه چگونه

می خوام با تو باشم  می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

ولی نازنینم  چگونه چگونه  چگونه چگونه


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ چگونه معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ چگونه، متن آهنگ چگونه معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی