دانلود آهنگ عشق من از معین
۰۱ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۵۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ عشق من از معین

معین

قطعه عشق من از آلبوم ماندگار معین

Moein Eshghe-Man mp3 , Maandegar album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.78 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ عشق من از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ عشق من از معین"

 

تموم فکر و ذکرم پیش چشاته منو چجور عاشق خودت کردی
همین که پاتو از در میذاری بیرون  پی بهونم که زود برگردی
تو میری و منم چشامو میبندم
نمیذارم رو هیچی غیر تو وا شه
میخوام که آخرین تصویر تو ذهنم تا وقتی که تو میای عکس خودت باشه
عشقه من آرومم حالا که دستای تو توی دستامه
عشقه من قلب تو تموم که چیزی که میخوام از دنیامه
عشقه من بعد از این هر چی که بشه بازم کنارت میمیونم
عشقه من تو دنیا من هیچ کسیرو اینطوری نمیخواستم
همین که تو ازم حالم رو میپرسی دیگه هر دردی تو من بی اثر میشه
نفس های تو میپیچه تو گوشم نفس های عمیقم بیشتر میشه
عشقه من آرومم حالا که دستای تو توی دستامه
عشقه من قلب تو تموم که چیزی که میخوام از دنیامه
عشقه من بعد از این هر چی که بشه بازم کنارت میمیونم
عشقه من تو دنیا من هیچ کسیرو اینطوری نمیخواستم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ عشق من معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ عشق من، متن آهنگ عشق من معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی