دانلود آهنگ کفتر کاکل به سر از معین
۱۳ دی ۹۸ ، ۱۸:۰۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ کفتر کاکل به سر از معین

معین

قطعه کفتر کاکل به سر از آلبوم سفر معین

Moein Kaftar-E-Kokol-Besar mp3 , Safar album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.46 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ کفتر کاکل به سر از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ کفتر کاکل به سر از معین"

 

کفتــر کاکــل به ســر هــای هــای

این خبر از من ببر وای وای

بگو به یارم که دوسش دارم

بگو برگرده چشم براشم من

خاطر خواشم من

من برات هر چی میگفتم همه از دل بود

همه از دل بود . همه از دل بود

تو برام هر چی می گفتی همه باطل بود

همه باطل بود . همه باطل بود

کفتــر کـاکل به ســر هـای هـای

این خبر از من ببر وای وای

بگو به یارم که دوسش دارم

بگو برگرده چشم براشم من

خاطر خواشم من

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ کفتر کاکل به سر معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ کفتر کاکل به سر، متن آهنگ کفتر کاکل به سر معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی