دانلود آهنگ کوچه از معین
۰۶ دی ۹۸ ، ۱۷:۱۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ کوچه از معین

معین

قطعه کوچه از آلبوم آرزو معین

Moein Koocheh mp3 , Arezoo album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.78 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ کوچه از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ کوچه از معین"

 

 امشب ای سرو من در کنار کیستی
دوش بودی یار من  امروز یار کیستی
برده ای صبر و قرار از من
رفتی از نظر  ای قرار جان و دل
ای قرار جان و دل  صبر و قرار کیستی
امشب سر هر کوچه دنبال تو می گردم
هر ره گذری گوید من عاشق و ولگردم
از ره گذران پرسم  من جا و مکان تو
بر هر گذری گویم  من نام و نشان تو
گر می شنوی صوتم  اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت  من با دل شیدایم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
در مسجد و میخانه من نام تو را گویم
در کعبه و بت خانه من باز تو را جویم
گر می شنوی صوتم  اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت  من با دل شیدایم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
امشب سر هر کوچه دنبال تو می گردم
هر ره گذری گوید من عاشق و ولگردم
از ره گذران پرسم  من نام و نشان تو
بر هر گذری گویم من جا و مکان تو
گر می شنوی صوتم  اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت  من با دل شیدایم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
در مسجد و میخانه من باز تو را جویم
در کعبه و بت خانه من نام تو را گویم
گر می شنوی صوتم  اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت  من با دل شیدایم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم
من دور تو می گردم من دور تو می گردم

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ کوچه معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ کوچه، متن آهنگ کوچه معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی