دانلود آهنگ محض رضای خدا از معین
۰۶ دی ۹۸ ، ۱۷:۱۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ محض رضای خدا از معین

معین

قطعه محض رضای خدا از آلبوم آرزو معین

Moein Mahze-Rezaye-Khoda mp3 , Arezoo album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.89 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ محض رضای خدا از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ محض رضای خدا از معین"

 

محض رضای خدا به من بگو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

محض رضای خدا به من بگو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

گفتی تا روز پیری . تا وقتی که بمیری

تا دنیا دنیا باشه پیشم می مونی و نمی ری

محــض رضای خدا . به مــن بگـــو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

بگو با که هستی . حالا کی و می پرستی

دستای گرمت و گذاشتی تو چه دستی

تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی

تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی … که هستی

محــض رضای خدا . به مــن بگـــو بی وفاوفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

گفتی تا روز پیری . تا وقتی که بمیری

تا دنیا دنیا باشه پیشم می مونی و نمی ری

محــض رضای خدا . به مــن بگـــو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

بگو با که هستی . حالا کی و می پرستی

دستای گرمت و گذاشتی تو چه دستی

تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی

تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی

که هستی

محض رضای خدا به من بگو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

محــض رضای خدا . به مــن بگـــو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

محض رضای خدا به من بگو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ محض رضای خدا معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ محض رضای خدا، متن آهنگ محض رضای خدا معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی