دانلود آهنگ ناجی از معین
۱۱ دی ۹۸ ، ۲۲:۴۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ ناجی از معین

معین

قطعه ناجی از آلبوم ناجی معین

Moein Naji mp3 , Naji album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.23 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ ناجی از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ ناجی از معین"

 

 امان امان از دل من از این دل غافل من
اگر تو ناجی نبودی دلم می شد مشکل من
دلم یه همزبون می خواست سرم یه سایبون می خواست
تو دنیای نامهربون یه یار مهربون می خواست
تو ناجی من شدی باز رسیدی در اوج نیاز
شدی برام مثل یه موج خدای عشق بنده نواز
پیش از اینا چه بین جمع چه تنها
قشنگ نبود دنیا به چشمم اینجا
تو اومدی دنیامو زیبا کردی
مثل یه آرزو یه خواب یه رویا
اشکمامو پاک کردی به روی گونه
بغل کشیدی منو عاشقونه
فرشته نجات من شدی تو
عشقت واسم هدیه آسمونه

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ ناجی معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ ناجی، متن آهنگ ناجی معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی