دانلود آهنگ پنجره (دل من دیوونه) از معین
۰۶ دی ۹۸ ، ۱۷:۱۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ پنجره (دل من دیوونه) از معین

معین

قطعه پنجره (دل من دیوونه) از آلبوم آرزو معین

Moein Panjereh-(Dele-Mane-Divooneh) mp3 , Arezoo album

پخش آنلاین

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ پنجره (دل من دیوونه) از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ پنجره (دل من دیوونه) از معین"

 

 باز کن پنجره را و به مهتاب بگو
صفحه ذهن کبوتر آبی است
خواب گل مهتابی است
ای نهایت در تو، ابدیت در تو
ای همیشه با من، تا همیشه بودن
باز کن چشمت را تا که گل باز شود
قصه زندگی آغاز شود
تا که از پنجره چشمانت، عشق آغاز شود
تا دلم باز شود، تا دلم باز شود
دلم اینجا تنگ است، دلم اینجا سرد است
فصلها بی معنی، آسمان بی رنگ است
سرد سرد است اینجا، باز کن پنجره را
باز کن چشمت را، گرم کن جان مرا
ای همیشه آبی ای همیشه دریا
ای تمام خورشید ای همیشه گرما
سرد سرد است اینجا باز کن پنجره را
ای همیشه روشن، بازکن چشم به من

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ پنجره (دل من دیوونه) معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ پنجره (دل من دیوونه)، متن آهنگ پنجره (دل من دیوونه) معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی