دانلود آهنگ پروردگارا از معین
۱۰ دی ۹۸ ، ۰۰:۰۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ پروردگارا از معین

معین

قطعه پروردگارا از آلبوم مست معین

Moein Parvardegara mp3 , Mast album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.68 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ پروردگارا از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ پروردگارا از معین"

 

بــرم قــربون اون پروردگاری که عاشــق کرده ما را از قــراری

بیا عاشق بیا  دنیا بسازیم بیا اون باوفا چون ما بسازیم

تو خورشید و بیار و چشمه ها رو منم اون کوله بار قصه ها رو

هواش تو نگاهش از تو خوبه هلال روی ماهش از تو خوبه

هلال روی ماهش از تو خوبه

دلش با تو  وفاش با تو  مرام با خداش با تو

محبت کردنش با من  به خاک افتادنش با من

چراغش را تو روشن کن  لباسش را تو بر تن کن

اذون مغربش با من  طلوع مشرقش با من

برم قربون اون  پروردگار یییی

که عاشق کرده ما را از قراری

بیا عاشق بیا  دنیا بسازیم

بیا اون باوفا چون ما بسازیم

یکی بود و نبود قصه هاش با من

دل تنگ غروب و غصه هاش با من

طلا و خوشه های گندمش با تو

خداوندا رضای مردمش با تو

یکی بود و نبود قصه هاش با من

دل تنگ غروب و غصه هاش با من

طلا و خوشه های گندمش با تو

خداوندا رضای مردمش با تو

دلش با تو  وفاش با تو  مرام با خداش با تو

محبت کردنش با من  به خاک افتادنش با من

چراغش را تو روشن کن  لباسش را تو بر تن کن

اذون مغربش با من  طلوع مشرقش با من

برم قربون اون پروردگاری که عاشق کرده ما را از قراری

بیا عاشق بیا  دنیا بسازیم

بیا اون باوفا چون ما بسازیم

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ پروردگارا معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ پروردگارا، متن آهنگ پروردگارا معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی