دانلود آهنگ صبحت بخیر عزیزم از معین
۰۶ دی ۹۸ ، ۱۸:۰۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ صبحت بخیر عزیزم از معین

معین

 

قطعه صبحت بخیر عزیزم از آلبوم عاشق تر از من چه کسی معین

Moein Sobhet-Bekheir-Azizam mp3 , Asheghtar Az Man Che Kasi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.22 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ صبحت بخیر عزیزم از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ صبحت بخیر عزیزم از معین"

 

صبحت بخیر عزیزم با آنکه گفته بودی دیشب خدانگهدار
با آنکه دست سردت از قلب خسته تو گوید حدیث بسیار
صبحت بخیر عزیزم با آنکه در نگاهت حرفی برای من نیست
با آنکه لحظه لحظه میخوانم از دو چشمت تن خسته ای ز تکرار
در جان عاشق من شوق جدا شدن نیست
خو کرده ی قفس را میل رها شدن نیست
من با تمام جانم پر بسته و اسیرم
باید که با تو باشم در پای تو بمیرم
صبحت بخیر عزیزم با آنکه گفته بودی دیشب خدانگهدار
با آنکه دست سردت از قلب خسته تو گوید حدیث بسیار
صبحت بخیر عزیزم با آنکه در نگاهت حرفی برای من نیست
با آنکه لحظه لحظه میخوانم از دو چشمت تن خسته ای ز تکرار
این بار غصه ها رو از دوش خسته بردار
من کوه استوارم به من بگو نگه دار
عهدی که با تو بستم هرگز شکستنی نیست
این رشته تا دم مرگ هرگز گسستنی نیست
صبحت بخیر عزیزم با آنکه گفته بودی دیشب خدانگهدار
با آنکه دست سردت از قلب خسته تو گوید حدیث بسیار
صبحت بخیر عزیزم با آنکه در نگاهت حرفی برای من نیست
با آنکه لحظه لحظه میخوانم از دو چشمت تن خسته ای ز تکرار

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ صبحت بخیر عزیزم معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ صبحت بخیر عزیزم، متن آهنگ صبحت بخیر عزیزم معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی