دانلود آهنگ تاج سر از معین
۱۱ دی ۹۸ ، ۱۹:۳۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تاج سر از معین

معین

قطعه تاج سر از آلبوم معما معین

Moein Taj-E-Sar mp3 , Moama album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.3 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تاج سر از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تاج سر از معین"

 

شهرو چراغون می کنم ایینه بندون می کنم

تاج روی زلفتو ستاره بارون می کنم

عطر و گلابدون میارم اینه و شمعدون میارم

با حلقه های گل یاس تو رو به خونم میارم

بس که نازک تنت چو حریر بدنت

مثله ژاله سحر رو برگ گل می شونمت

بیا که اشیونه رو دیوار و سقف خونه رو

برات گلستون بکنم دنیایه عاشقونه رو

بسته ام بار سفر ای که تویی بال و پرم

با تو ای هستی من تا به ابد همسفرم

من گلستونو دارم گل نمیاد در نظرم

تاج خورشید نمی خوام تا که تویی تاج سرم

زنده ام با نفس توبسته جونه تو به جونم

بی تو من حتی یه لحظه نمی تونم که بمونم

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تاج سر معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ تاج سر، متن آهنگ تاج سر معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی