دانلود آهنگ طلوع از معین
۱۵ دی ۹۸ ، ۱۵:۰۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ طلوع از معین

معین

 

قطعه طلوع از آلبوم طلوع معین

Moein Tolou mp3 , Tolou album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.05 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ طلوع از معین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ طلوع از معین"

 

پس از آن غروب رفتن اولین طلوع من باش
من رسیدم رو به آخر تو بیا شروع من باش
شب و از قصه جدا کن چکه کن رو باور من
خط بکش رو جای پای گریه های آخر من
اسمت و ببخش به لبهام
بی تو خالیه نفسهام
قد بکش رو باور من
زیر سایبون دستام
خواب سبز رازقی باش
عاشق همیشگی باش
خسته ام از تلخی شب
تو طلوع زندگی باش
من پراز حرف سکوتم
خالی ام رو به سقوطم
بی تو و آبی عشقت
تشنه ام کویر لوتم
نمی خوام آشفته باشم
آرزوی خفته باشم
تو نذار آخر قصه
حرفم و نگفته باشم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ طلوع معین، دانلود آهنگ های معین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های معین، متن ترانه های معین، تکست آهنگ های معین، دانلود همه آهنگ های معین، دانلود آهنگ طلوع، متن آهنگ طلوع معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی