دانلود آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت از محمد علیزاده
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت از محمد علیزاده

محمد-علیزاده

 

قطعه خیلی برام عزیزه خاطرت از آلبوم دلت با منه محمد علیزاده

Mohammad Alizadeh Alizadeh-Baram-Azize-Khaterat mp3 , Delet Ba Mane album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.76 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت از محمد علیزاده (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت از محمد علیزاده"

 

بی تو آینده ناخوشاینده عشق من
هیشکی و جز تو نمی پسنده چشم من
نه بی تو ای وای نه
لحظه ب لحظه عذاب محضه عشق من
اگه نبینه تورو هر لحظه چشم من
نه بی تو ای وای نه
همیشه ب عشق این عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس
ب عشقت
همیشه ب عشق این عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس
ب عشقت
دلبندم دل کندم از همه بخاطرت
خیلی برام عزیزه خاطرت
بخاطرت .. بخاطرت
دلبندم دل کندم از همه بخاطرت
خیلی برام عزیزه خاطرت
دل کندم. بخاطرت
همیشه ب عشق این عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس
ب عشقت
همیشه ب عشق این. عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس
ب عشقت

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت محمد علیزاده، دانلود آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محمد علیزاده، متن ترانه های محمد علیزاده، تکست آهنگ های محمد علیزاده، دانلود همه آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت، متن آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت محمد علیزاده

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی