دانلود آلبوم گفتم نرو از محمد علیزاده
۲۲ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آلبوم گفتم نرو از محمد علیزاده

محمد-علیزاده

آلبوم گفتم نرو از محمد علیزاده

Mohammad Alizadeh Goftam-Naro album

دانلود بصورت یکجا:

 دانلود با لینک مستقیم
حجم: 57.5 مگابایت

دانلود آلبوم بصورت تکی در ادامه مطلب ...

 

  • دانلود بصورت تکی:
    برای مشاهده متن آهنگ و آکورد گیتار روی اسم آهنگ کلیک کنید.
  1. بی معرفت
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 7.97 مگابایت

  2. بیمارم
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 10.7 مگابایت

  3. یه آدم دیگه ای
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 8.05 مگابایت

  4. خدانگهدار
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 8.88 مگابایت

  5. عشقم این روزا
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 8.64 مگابایت

  6. چهل درجه
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 8.2 مگابایت

  7. تصمیمتو بگیر
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 7.99 مگابایت

  8. گاهی بخند
    دانلود با لینک مستقیم
    حجم: 7.28 مگابایت

 

 

 

دانلود آلبوم محمد علیزاده، دانلود آلبوم های محمد علیزاده، دانلود آلبوم محمد علیزاده با لینک مستقیم، دانلود آلبوم محمد علیزاده بصورت یکجا، دانلود آلبوم محمد علیزاده بصورت تکی، دانلود آهنگ های محمد علیزاده، فول آلبوم محمد علیزاده، فول آرشیو محمد علیزاده، محمد علیزاده، دانلود آلبوم گفتم نرو محمد علیزاده، آلبوم گفتم نرو محمد علیزاده، دانلود آلبوم گفتم نرو، آلبوم گفتم نرو بصورت یکجا، دانلود آلبوم گفتم نرو بصورت تکی، آلبوم گفتم نرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی