دانلود آهنگ سرزنش از محمد علیزاده
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سرزنش از محمد علیزاده

محمد-علیزاده

 

قطعه سرزنش از آلبوم دلت با منه محمد علیزاده

Mohammad Alizadeh Sarzanesh mp3 , Delet Ba Mane album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.54 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سرزنش از محمد علیزاده (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سرزنش از محمد علیزاده"

 

نه قحطی گل که نبود ازتوچراخوشم اومد
قشنگتر از تو بود دلم قید تمومشونو زد
انگار چشام کور شده بود هیشکس و غیر تو ندید
تا اومدی تو زندگیم شدی ی مشکل جدید
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چ سود
اما چ سود
ی اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هِی سرزنش
از این ب بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
از این ب بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
نه قحطی ی چیزی بود فهمیدم اینو این دفعه
ک تو وجودت این روزا. پیدا نمیشه عاطفه
قحطی چی بود واسه من؟!
ی دل ک زود دل نبره
دل پر احساس من ب درد تو نمی خوره
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چ سود
ی اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هِی سرزنش
از این ب بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
از این ب بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود
تصورم خوب بود ازت اما چ سود
ی اشتباه چی داشت واسم؟! خودخوری و هِی سرزنش
از این ب بعد من این دل و دست کسی نمیدمش
از این ب بعد من این دل و دست کسی نمیدمش

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سرزنش محمد علیزاده، دانلود آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محمد علیزاده، متن ترانه های محمد علیزاده، تکست آهنگ های محمد علیزاده، دانلود همه آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ سرزنش، متن آهنگ سرزنش محمد علیزاده

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی