دانلود آهنگ تو جون منی تو از محمد علیزاده
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تو جون منی تو از محمد علیزاده

محمد-علیزاده

 

قطعه تو جون منی تو از آلبوم سورپرایز محمد علیزاده

Mohammad Alizadeh To-Joone-Mani-To mp3 , Surprise album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.87 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تو جون منی تو از محمد علیزاده (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تو جون منی تو از محمد علیزاده"

 

دوست دارم تورو خیلی زیــاد
تا دیدی من ازت خوشم میاد
عاشق کردی منــو تو با نگات
به دلت بگو با من راه بیاد
وقتی پیشمی دنیا رو دارم
خوشحالم میبینمت کنارم
میدونی واســه چی دوست دارم
چون هر چی که دارم از تو دارم
تو جون منی تو عشق منی تو
جون منی تو زندگیمی تو
تو دلم راه نمیدم کسی رو جُز تـو

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تو جون منی تو محمد علیزاده، دانلود آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محمد علیزاده، متن ترانه های محمد علیزاده، تکست آهنگ های محمد علیزاده، دانلود همه آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ تو جون منی تو، متن آهنگ تو جون منی تو محمد علیزاده

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی