دانلود آهنگ زمونه از محمد علیزاده
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۲:۰۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ زمونه از محمد علیزاده

محمد-علیزاده

قطعه زمونه از آلبوم همخونه محمد علیزاده

Mohammad Alizadeh Zamooneh mp3 , HamKhooneh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.3 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ زمونه از محمد علیزاده (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ زمونه از محمد علیزاده"

 

بدونه تو چیا کشیدم من خوشی ولی خوشی ندیدم من
تو اول مسیر خوشبختی ته دنیا رسیدم من
بدونه من سرت چقدر گرمه که حاله این روزامو میفهمی
قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه , کار دنیای بی رحمه
زمونه عمر ما رو میگیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره
به خاطر تو هر کاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم
صدام کن صدای تو لالاییه بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقایه نصفه نیمه
نگاهم کن به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم
نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه
مگه ریشه از زردیه ساقه هاش خسته میشه
به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم
زمونه عمر ما رو میگیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره
به خاطر تو هر کاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم
صدام کن صدای تو لالاییه بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقایه نصفه نیمه
نگاهم کن به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم
نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه
مگه ریشه از زردیه ساقه هاش خسته میشه
به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ زمونه محمد علیزاده، دانلود آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محمد علیزاده، متن ترانه های محمد علیزاده، تکست آهنگ های محمد علیزاده، دانلود همه آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ زمونه، متن آهنگ زمونه محمد علیزاده

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی