دانلود آهنگ زیر حرفم میزنم از محمد علیزاده
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۲۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ زیر حرفم میزنم از محمد علیزاده

محمد-علیزاده

 

قطعه زیر حرفم میزنم از آلبوم سورپرایز محمد علیزاده

Mohammad Alizadeh Zire-Harfam-Mizanam mp3 , Surprise album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.43 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ زیر حرفم میزنم از محمد علیزاده (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ زیر حرفم میزنم از محمد علیزاده"

 

زیر حرفام میزنم  نشد فراموشت کنم
من بمیرم اگه خواستم ترک آغوشت کنم
زیر حرفام میزنم  بدون تو بی طاقتم
این روزا خیلی کلافه‌م  از خودم ناراحتم
تورو خدا  به دل نگیر حرفامو باز بیا پیشم
تورو خدا  نذار که من بیشتر از این شرمنده شم
از اینکه مال من بشی  چشمِ تو خیلی ترسیده
جرات و عاشقی رو باز به قلب عاشقم بده
زیر حرفام میزنم  روی چشام میذارمِت
اون همه رنجیدی و اینهمه دوس دارمِت
تو ازم دلگیری اما من دارم دق میکنم
سخته اما مطمئن باش تورو عاشق میکنم
تورو خدا  به دل نگیر حرفامو باز بیا پیشم
تورو خدا  نذار که من بیشتر از این شرمنده شم
از اینکه مال من بشی  چشمِ تو خیلی ترسیده
جرات و عاشقی رو باز به قلب عاشقم بده
تورو خدا  به دل نگیر حرفامو باز بیا پیشم
تورو خدا  نذار که من بیشتر از این شرمنده شم
از اینکه مال من بشی  چشمِ تو خیلی ترسیده
جرات و عاشقی رو باز به قلب عاشقم بده

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ زیر حرفم میزنم محمد علیزاده، دانلود آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محمد علیزاده، متن ترانه های محمد علیزاده، تکست آهنگ های محمد علیزاده، دانلود همه آهنگ های محمد علیزاده، دانلود آهنگ زیر حرفم میزنم، متن آهنگ زیر حرفم میزنم محمد علیزاده

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی