دانلود آهنگ خورشید فردا از محمد اصفهانی
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۳۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خورشید فردا از محمد اصفهانی

محمد-اصفهانی

قطعه خورشید فردا از آلبوم بی واژه محمد اصفهانی

Mohammad Esfahani Khorshide-Farda mp3 , Bi Vajeh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.5 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

 

"متن آهنگ خورشید فردا از محمد اصفهانی"

 

با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست
تو که باروم کنی عشق یه دنیا مال ماست
شب نگو شکوه نگو قلب ستاره روشنه
غم نگو غصه نگو وقتی دلت پیش منه
دست به دست من بده پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق بگو فردا مال ماست
تازه شو مثل ترانه تازه شو پر اوازت و  آسمون بده
فرصت گفتن و از خودت نگیر واژه های خسته رو امون بده
بگو از روشن بارون خدا بگو از سبزی خاک و خاطره
از نسیم نفس سنگ و درخت بگو از شبنم پشت پنجره
دست به دست من بده پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق بگو فردا مال ماست


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خورشید فردا محمد اصفهانی، دانلود آهنگ های محمد اصفهانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محمد اصفهانی، متن ترانه های محمد اصفهانی، تکست آهنگ های محمد اصفهانی، دانلود همه آهنگ های محمد اصفهانی، دانلود آهنگ خورشید فردا، متن آهنگ خورشید فردا محمد اصفهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی