دانلود آهنگ باز آمدم از محسن چاوشی
۰۳ دی ۹۸ ، ۰۰:۵۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ باز آمدم از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه باز آمدم از آلبوم بی نام محسن چاوشی

Mohsen Chavoshi Baz-Amadam mp3 ,No_Name  album

 
پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.09 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ باز آمدم از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ باز آمدم از محسن چاوشی"

 

بازآمدم بازآمدم از پیش آن یار آمدم
در من نگر در من نگر بهر تو غمخوار آمدم
شاد آمدم شاد آمدم از جمله آزاد آمدم
چندین هزاران سال شد تا من به گفتار آمدم
آن جا روم آن جا روم بالا بُدَم بالا روم
بازم رَهان بازم رَهان کاین جا به زنهار آمدم
من مرغ لاهوتی بُدَم دیدی که ناسوتی شدم
دامش ندیدم ناگهان در وی گرفتار آمدم
من نور پاکم ای پسر نه مُشت خاکم مختصر
آخر صدف من نیستم من دُر شهوار آمدم
ما را به چشم سَر مبین ما را به چشم سِر ببین
آن جا بیا ما را ببین کان جا سبکبار آمدم
از چار مادر برترم وز هفت آبا نیز هم
من گوهر کانی بدم کاین جا به دیدار آمدم
یارم به بازار آمده‌ست چالاک و هشیار آمده‌ست
ور نه به بازارم چه کار وی را طلبکار آمدم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ باز آمدم محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ باز آمدم، متن آهنگ باز آمدم محسن چاوشی

 


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی