دانلود آهنگ چنگیز از محسن چاوشی
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۰۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ چنگیز از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

 

قطعه چنگیز از آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.7 مگابایت

 

آکورد و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

آکورد گیتار آهنگ چنگیز از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ چنگیز از محسن چاوشی"

چه کردی با خودت چاووش خونه خاک بی زائر

چه کردی با خودت بُغض خیابونایِ بی عابر

موذن زاده داره رو مزارت نوحه میخونه

چه کردی با خودت آوازه خونه شهر بی شاعر

چه دردی میکشه عاشق فقط پاییز میدونه

خراسون از چی میناله فقط چنگیز میدونه

عذاب هرزه رویی رو گلِ جالیز میدونه

موذن زاده داره رو مزارت نوحه میخونه

منو بعدِ تو بادای پریشون گون بغل کردن

گلِ طوفان شدم موجِ منو اوجِ غزل کردن

وجودم آشولاشه انفجارای دمادم شد

پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردن

نگاه کن من همون کوهم که روزی پَر پَرم کردی

دل آتش زبونم کو چرا خاکسترم کردی

نگاه کن این همون کوهه که اخر پَر پَرش کردی

چرا خاکسترش کردی چرا خاکسترش کردی

گمونم واژه ها مغز منو میدون مین کردن

نگو تو جُمجُمم افراد اِستالین کمین کردن

حلالم کن تو ای پای جنونِ سر به دار من

که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من

حلالم کن تو ای پای جنونِ سر به دار من

که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من

 

 

Lyric By Pixmusic.ir

دانلود آهنگ چنگیز محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ چنگیز، متن آهنگ چنگیز محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی