دانلود آهنگ این کیست این از محسن چاوشی
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ این کیست این از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

 

قطعه این کیست این از آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.29 مگابایت



آکورد و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

آکورد گیتار آهنگ این کیست این از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ این کیست این از محسن چاوشی"

 

این کیست این این کیست این این یوسف ثانیست این

امروز مستیم ای پدر توبه شکستیم ای پدر

از قحط رستیم ای پدر امسال ارزانی است این

مست و پریشان توأم موقوف فرمان توأم

اسحاقِ قربان توام این عید قربانی است این

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

من کیسه ها میدوختم در حرصِ زَر می‌سوختم

ترک گدا رویی کنم چون گَنج دیدم در کمین

بسم الله ای روح البَقا بسم الله ای شیرین لَقا

بسم الله ای شمس الضُحا بسم الله ای عین الیقین

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

هفت آسمان را بَردَرم وز هفت دریا بگذرم

چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من

بی‌ پا و سر کردی مرا بی‌خواب و خُور کردی مرا

سرمست و خندان اندرآ ای یوسف کنعان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

از لطف تو چو جان شدم وز خویشتن پنهان شدم

ای هست تو پنهان شده در هستی پنهان من

یک لحظه داغم میکشی یک دَم به باغم میکشی

پیش چراغم میکشی تا وا شَوَد چشمان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

این کیست کیست جان من

Lyric By Pixmusic.ir

دانلود آهنگ این کیست این محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ این کیست این، متن آهنگ این کیست این محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی