دانلود آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه از محسن یگانه
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۵:۲۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه از محسن یگانه

محسن-چاوشی

قطعه هیچکی نمیتونه بفهمه از آلبوم نفس های بی هدف محسن یگانه

Mohsen Yeganeh Nafas haye Bi Hadaf album mp3 download

پخش آنلاین

حجم: 4.3 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه از محسن یگانه (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه از محسن یگانه"

 

 هیچکی نمیتونه بفهمه که دلم از چی گرفته , هیچکی نمیتونه بفهمه که صدام از چی گرفته
هیچکی نمی مونه تا با من تووی راهم همسفر شه , آخه میترسه که با من با دلِ من در به در شده

هیچکی نمیدونه که چشمام چرا همیشه خیس خیسه , چرا هیچکی حتی یه نامه واسه من دیگه نمی نویسه
هیچکی نمیدونه که قلبم تا حالا چند دفه شکسته , هیچکی نمیدونه سر راه اون تا حالا چند دفه نشسته



هیچکی نمیتونه بفهمه که دلم از چی گرفته , هیچکی نمیتونه بفهمه که صدام از چی گرفته
هیچکی نمی مونه تا با من تووی راهم همسفر شه , آخه میترسه که با من با دلِ من در به در شده

هیچکی نمیدونه که چشمام چرا همیشه خیس خیسه , چرا هیچکی حتی یه نامه واسه من دیگه نمی نویسه
هیچکی نمیدونه که قلبم تا حالا چند دفه شکسته , هیچکی نمیدونه سر راه اون تا حالا چند دفه نشسته

آخه توو کلبه ی سوت و کور و تاریکِ قلبم خورشید که جا نمیشه , میدونم اگه تا لحظه ی مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه
آخه توو کلبه ی سوت و کور و تاریکِ قلبم خورشید که جا نمیشه , میدونم اگه تا لحظه ی مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه



هیچکی نمیتونه بفهمه که دلم از چی گرفته , هیچکی نمیتونه بفهمه که صدام از چی گرفته
هیچکی نمی مونه تا با من تووی راهم همسفر شه , آخه میترسه که با من با دلِ من در به در شده

هیچکی نمیدونه که چشمام چرا همیشه خیس خیسه , چرا هیچکی حتی یه نامه واسه من دیگه نمی نویسه
هیچکی نمیدونه که قلبم تا حالا چند دفه شکسته , هیچکی نمیدونه سر راه اون تا حالا چند دفه نشسته

آخه توو کلبه ی سوت و کور و تاریکِ قلبم خورشید که جا نمیشه , میدونم اگه تا لحظه ی مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه
آخه توو کلبه ی سوت و کور و تاریکِ قلبم خورشید که جا نمیشه , میدونم اگه تا لحظه ی مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه محسن یگانه، دانلود آهنگ های محسن یگانه، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن یگانه، متن ترانه های محسن یگانه، تکست آهنگ های محسن یگانه، دانلود همه آهنگ های محسن یگانه، دانلود آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه، متن آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه محسن یگانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی