دانلود آهنگ اینجا جای تو نیست از محسن یگانه
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۵:۳۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اینجا جای تو نیست از محسن یگانه

محسن-چاوشی

قطعه اینجا جای تو نیست از آلبوم نفس های بی هدف محسن یگانه

Mohsen Yeganeh Nafas haye Bi Hadaf album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.58 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اینجا جای تو نیست از محسن یگانه (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اینجا جای تو نیست از محسن یگانه"

 

نه میخندم نه میخوام گریه کنم برای تو , این ازم بر نمیاد که آب بشم به پای تو

تو کتم نمیره که دوباره خام تو بشم , واسه من طعمه نذار محاله رام تو بشم


بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست , تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست

واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره , تو گوشم قصه نگو گوشم از این حرفا پره

آره بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست , تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست

نه واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره , تو گوشم قصه نگو گوشم از این حرفا پره


بهتر از تو گوشت این پنبه رو در بیاری , که این دفعه با گیره هات سروتش رو هم بیاری

قلب منو شکستی و یه گوشه ای نشستی , پاشو برو بارو بندیل و ببند منتظر چی هستی


آره بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست , تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست

نه واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره , تو گوشم قصه نگو


نه میخندم نه میخوام گریه کنم برای تو , این ازم بر نمیاد که آب بشم به پای تو

تو کتم نمیره که دوباره خام تو بشم , واسه من طعمه نذار محاله رام تو بشم


بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست , تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست

واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره , تو گوشم قصه نگو گوشم از این حرفا پره

آره بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست , تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست

نه واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره , تو گوشم قصه نگو , بارو بندیلو ببند

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اینجا جای تو نیست محسن یگانه، دانلود آهنگ های محسن یگانه، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن یگانه، متن ترانه های محسن یگانه، تکست آهنگ های محسن یگانه، دانلود همه آهنگ های محسن یگانه، دانلود آهنگ اینجا جای تو نیست، متن آهنگ اینجا جای تو نیست محسن یگانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی