دانلود آهنگ باید کاری کنی از مرتضی پاشایی
۰۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ باید کاری کنی از مرتضی پاشایی

مرتضی-پاشایی

قطعه باید کاری کنی از آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

Morteza Pashaei Bayad-Kari-Koni mp3 , Yeki Hast album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.1 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ باید کاری کنی از مرتضی پاشایی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ باید کاری کنی از مرتضی پاشایی"

 

دلم تنگه مثه ابرای تیره توی حسی مثه زندون اسیره
تو از احساس من چیزی نمی دونی که داری بیخودی منو می رنجونی
یه امشب جای من باش جای اونی که چشماش به در خشک شد ولی عشقش نیومد
یه امشب همسفر باش مثه من در به در باش جای اون که به دنیا پشت پا زد
باید کاری کنی آروم بگیرم باد یک لحظه دستاتو بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه باید این لحظه ها یادت بمونه
یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جز دست تو همراهی نداره
بذار یادت بیارم چه جوری بی قرارم دل من غیر تو راهی نداره
من از تو یاد گرفتم تمام زندگی رو
حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو
رو دوش کی بذارم یه دنیا خستگیمو
باید کاری کنی تو که باز مثل قدیما
بهم خیره بشن چشمای خیس و اشکی ما
همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا
باید کاری کنی آروم بگیرم باد یک لحظه دستاتو بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه باید این لحظه ها یادت بمونه
یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جز دست تو همراهی نداره
بذار یادت بیارم چه جوری بی قرارم دل من غیر تو راهی نداره

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ باید کاری کنی مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مرتضی پاشایی، متن ترانه های مرتضی پاشایی، تکست آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود همه آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ باید کاری کنی، متن آهنگ باید کاری کنی مرتضی پاشایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی