دانلود آهنگ خجالتی از مرتضی پاشایی
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خجالتی از مرتضی پاشایی

مرتضی-پاشایی

قطعه خجالتی از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی

Morteza Pashaei Khejalati mp3 , Esmesh Eshghe album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.08 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خجالتی از مرتضی پاشایی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خجالتی از مرتضی پاشایی"

 

چی می خوای از دلم چجوری راحتی

چیه تو چشمای توی خجالتی نکنه باز بگی تو رو دوست ندارم

دل من عاشقه دل تو با منه دیگه نذار چیزی دلتو بشکنه

مگه چی کم داره واسه تو کم بزارم

من به تو دلخوشم نرو خیلی دوست دارم تورو

پای تو انتهای جون عمر منی پیشم بمون

بد به دلت نذار بیاد قربون اشک و گریه هات

جون منو ازم بگیر زندگی کن برام نمیر

حال و هوای من به سرت اومده تموم عاشقی چشاتو نم زده

نذار به سادگی دلت ازم بگیره

بذار تموم اون با تو سفر کنه نشه یه ثانیه نباشی سر کنه

می دونی میدونم قصه مون بی نظیره

من به تو دلخوشم نرو خیلی دوست دارم تورو

پای تو انتهای جون عمر منی پیشم بمون

بد به دلت نذار بیاد قربون اشک و گریه هات

جون منو ازم بگیر زندگی کن برام نمیر

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خجالتی مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مرتضی پاشایی، متن ترانه های مرتضی پاشایی، تکست آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود همه آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ خجالتی، متن آهنگ خجالتی مرتضی پاشایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی