دانلود آهنگ می بخشم از مرتضی پاشایی
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ می بخشم از مرتضی پاشایی

مرتضی-پاشایی

قطعه می بخشم از آلبوم گل بیتا مرتضی پاشایی

Morteza Pashaei Mibakhsham mp3 , Gole Bita album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.91 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ می بخشم از مرتضی پاشایی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ می بخشم از مرتضی پاشایی"

 

به دادش رسیدم دلم رو رها کرد
صداش کردم اون رقیبو صدا کرد
به پاش می نشستم خودش دید که خستم
ولی بی وفا باز رها کرد دو دستم
واسه شب نشینی رفیق قدیمی
شدم رنگ اون شب که چشماش سیام کرد
حالا روزگارم عوض شد دوباره
حالا اون خودش فکر برگشتو داره
حالا من نشستم به سکان نورم
ولی اون به جز من کسی رو نداره
می بخشم دوباره گناهی که کرده
می بخشم می دونم که دستاش چه سرده
می شم ساتر شب رفیق قدیمی
بازم مثل وقتی که بودیم صمیمی
بدون زندگی بازیگردون ترین
ببین خوردی دیدی که دنیا همینه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ می بخشم مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مرتضی پاشایی، متن ترانه های مرتضی پاشایی، تکست آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود همه آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ می بخشم، متن آهنگ می بخشم مرتضی پاشایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی