دانلود آهنگ روز برفی از مرتضی پاشایی
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ روز برفی از مرتضی پاشایی

مرتضی-پاشایی

قطعه روز برفی از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی

Morteza Pashaei Rooze-Barfi mp3 , Esmesh Eshghe album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.96 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ روز برفی از مرتضی پاشایی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ روز برفی از مرتضی پاشایی"

 

چشام و می بندم می خوام هر چی غصه ست بمیره که تو خواب

یکی از تنم عطر تو رو پس بگیره نمیشه نمیشه

عزیزم نمی دونی عشقت چقدر سینه سوزه چه سخته

آدم چشم به تاریکی شب بدوزه همیشه همیشه

شبا بیدار و روزا خیره به عکست این شده کارم

دیگه طاغت ندارم دلم می خواد یه جایی اونور دنیا خودم و جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم می گیره

فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره

یه آدم چقدر طاقت غصه داره

چه جوری میشه خنده روی لب ها بذاره دوباره دوباره

به جایی رسیدم که با هیشکی حرفی.ندارم

نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم

نمی خوام بباره

شبا بیدار و روزا خیره به عکست این شده کارم

دیگه طاغت ندارم دلم می خواد یه جایی اونور دنیا خودم و جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم می گیره

فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ روز برفی مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های مرتضی پاشایی، متن ترانه های مرتضی پاشایی، تکست آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود همه آهنگ های مرتضی پاشایی، دانلود آهنگ روز برفی، متن آهنگ روز برفی مرتضی پاشایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی