دانلود آهنگ یک میلیون از پویا بیاتی
۲۱ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ یک میلیون از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه یک میلیون از آلبوم یک میلیون پویا بیاتی

Pouya Bayati one Milion mp3 , 1 Milion album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.04 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ یک میلیون از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ یک میلیون از پویا بیاتی"

 

 اگه بشه یک میلیون , اگه بشه یک میلیون بارم
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
یادت نره عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم
من واسه دلبستگیامون نگرانم با خبر از شوریه چشمه دگرانم
وقتی صدات میزنمو تو میگی جانم
صاحبه خوشبخت ترین قلبه جهانم
صاحبه خوشبخت ترین قلبه جهانم
با منی و عشق نفس میکشه پیشم
عاشقه اون جمله ی معروفه همیشم
اینکه به هیشکی جز تو وابسته نمیشم
هر چی میگم دوست دارم خسته نمیشه
هر چی میگم دوست دارم خسته نمیشم
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
یادت نره عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
آی با توام عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم
تو رو خواستن واسه ی من مثله آبه واسه ماهی
وقتی خوبم که بخندی که ببینم رو به راهی
من هنوزم شبو روزم به نگاهت گره خورده
چه قراری تو چشاته که قراره منو برده
چه قراری تو چشاته که قراره منو برده
اگه بشه یک میلیون بارم , یادت نره عشقه روزگارم
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
یادت نره عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
آی با توام عشقه روزگارم دوست دارم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ یک میلیون پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ یک میلیون، متن آهنگ یک میلیون پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی