دانلود آهنگ آدمه و نفسش از پویا بیاتی
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ آدمه و نفسش از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه آدمه و نفسش از آلبوم آدمه و نفسش پویا بیاتی

Pouya Bayati Adame-o-Nafasesh mp3 , Adame Va Nafasesh album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.45 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ آدمه و نفسش از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ آدمه و نفسش از پویا بیاتی"

 

دارم تصور می کنم نباشی نبودنت چی به سرم میاره

بجز خودت هیچکی دیگه تو دنیا لیاقت قلب منو نداره

من پای عشقی که توی این ترانه س هرچی توی عمق صدامه میدم

دلیل زنده بودنم تو هستی دارم به عشق تو ادامه میدم

فقط واسه یک لحظه دیدنت هر روز دارم از زندگیم میزنم

من همه چی رو واسه تو می خوام که بخاطرت از همه چی میزنم

مثل فرشته ها چه می خوابی مگه آدم توی موهات دست نکشه

تو نفس منی باید باشی همش مگه آدم می تونه نفس نکشه

وقتی دورم ازت بایدم آشوب بشم باید اینجا کنارم باشی تا خوب بشم

هرگز با منه دلباخته مغرور نشو منو دلتنگ نکن هیچ وقت ازم دور نشو

وقتی دورم ازت بایدم آشوب بشم باید اینجا کنارم باشی تا خوب بشم

هرگز با منه دلباخته مغرور نشو منو دلتنگ نکن هیچ وقت ازم دور نشو

فقط واسه یک لحظه دیدنت هر روز دارم از زندگیم میزنم

من همه چی رو واسه تو می خوام که بخاطرت از همه چی میزنم

مثل فرشته ها چه می خوابی مگه آدم توی موهات دست نکشه

تو نفس منی باید باشی همش مگه آدم می تونه نفس نکشه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ آدمه و نفسش پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ آدمه و نفسش، متن آهنگ آدمه و نفسش پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی