دانلود آهنگ بازنده از پویا بیاتی
۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بازنده از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه بازنده از آلبوم ضربان پویا بیاتی

Pouya Bayati Bazandeh mp3 , Zaraban album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.84 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بازنده از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بازنده از پویا بیاتی"

 

من تو بهت گرگ و میشم تو چته
من زدن تیشه به ریشم تو چته
از نگاه هرزه ی خیابونا
من دارم شکنجه میشم تو چته
اسممو چند دفه بردی تا حالا
چند ستاره کم آوردی تا حالا
تو مث من که همش بد میارم
به در بسته نخوردی تا حالا
دل دیگه بسشه درد
توی برزخ سرد
پی سایه ی نگرد
آخ دیگه خسته شدم
دل شکسته شدم
بازم می مونم بازم میخونم
من پل دست نیازم تو چته؟
من میسوزم و میسازم تو چته؟
تو قمار زندگی منم که مفت
از تو نیستم و می بازم تو چته؟
من همونم که شکستیش یادته؟
به رگ فاصله بستیش یادته؟
حالا اومدی چیو نشون بدی؟
دلی که نمیپرستیش یادته؟
دل دیگه بسشه درد
توی برزخ سرد
پی سایه ی نگرد
آخ دیگه خسته شدم
دلشکسته شدم
بازم می مونم بازم میخونم
عشق ِ تو شعله فروزه واسه من
میگیم غصه‌ت شب و روزه واسه من
فکر ِ آس و پاسیه خودت رو کن
نمیخواد دلت بسوزه واسه من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بازنده پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ بازنده، متن آهنگ بازنده پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی